Bugün Kocaeli · 1 saat önce

1 TEMMUZ ÖNCESİ SON UYARI: E-FATURA SİSTEMİNE GEÇMEYENE AĞIR CEZA GELİYOR

2025 yılı cirosu 3 milyon TL ve üzeri işletmeler için e-FATURA ve e-ARŞİV sistemine geçiş zorunluluğu 1 Temmuz itibarıyla başlıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) düzenlemesine göre yükümlülüğünü yerine getirmeyen mükellefler, Vergi Usul Kanunu kapsamında fatura bedelinin yüzde 10’u oranında...

2025 yılı cirosu 3 milyon TL ve üzeri işletmeler için e-FATURA ve e-ARŞİV sistemine geçiş zorunluluğu 1 Temmuz itibarıyla başlıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) düzenlemesine göre yükümlülüğünü yerine getirmeyen mükellefler, Vergi Usul Kanunu kapsamında fatura bedelinin yüzde 10’u oranında ve yıllık üst sınırı 17 milyon TL’ye ulaşan özel usulsüzlük cezası ile karşı karşıya kalabilecek.

Kaynak: bugunkocaeli.com.tr

Haberi Kaynağından Oku