1 TEMMUZ ÖNCESİ SON UYARI: E-FATURA SİSTEMİNE GEÇMEYENE AĞIR CEZA GELİYOR
2025 yılı cirosu 3 milyon TL ve üzeri işletmeler için e-FATURA ve e-ARŞİV sistemine geçiş zorunluluğu 1 Temmuz itibarıyla başlıyor. Gelir İdaresi Başkanlığı (GİB) düzenlemesine göre yükümlülüğünü yerine getirmeyen mükellefler, Vergi Usul Kanunu kapsamında fatura bedelinin yüzde 10’u oranında...
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku




