4,5G'de yerlilik hedefi aşıldı, sıra 5G'de
Ekonomi - Türkiye'nin 1 Nisan 2016'dan itibaren kullanmaya başladığı 4,5G'de yerlilik oranı geçen yıl sonu itibarıyla yüzde 51'e yükselerek, yüzde 45 olarak belirlenen hedef geçildi - Bu yıl kullanıma sunulan 5G'de ise yerli malı belgeli ürün kullanma hedefi 2026'da...
Kaynak: ensondakika.com.tr
Haberi Kaynağından Oku



