En Son Dakika · 1 saat önce

4,5G'de yerlilik hedefi aşıldı, sıra 5G'de

Ekonomi - Türkiye'nin 1 Nisan 2016'dan itibaren kullanmaya başladığı 4,5G'de yerlilik oranı geçen yıl sonu itibarıyla yüzde 51'e yükselerek, yüzde 45 olarak belirlenen hedef geçildi - Bu yıl kullanıma sunulan 5G'de ise yerli malı belgeli ürün kullanma hedefi 2026'da...

Ekonomi - Türkiye'nin 1 Nisan 2016'dan itibaren kullanmaya başladığı 4,5G'de yerlilik oranı geçen yıl sonu itibarıyla yüzde 51'e yükselerek, yüzde 45 olarak belirlenen hedef geçildi - Bu yıl kullanıma sunulan 5G'de ise yerli malı belgeli ürün kullanma hedefi 2026'da en az yüzde 50, ikinci yıl en az yüzde 55, üçüncü ve devam eden yıllarda en az yüzde 60 olarak belirlendi

Kaynak: ensondakika.com.tr

Haberi Kaynağından Oku