Ankara’da 19 Mayıs Etkinlikleri Nedeniyle Ulaşım Düzenlemesine Gidildi
EGO Genel Müdürlüğü, 19 Mayıs programı sebebiyle Ankara’da bazı metro çıkışlarının kapatılacağını ve otobüs seferlerinde güzergah değişikliği yapılacağını açıkladı.
Kaynak: ticarihayat.com
Haberi Kaynağından Oku







