Antalya'da sporcular sağlık için filede buluştu
Spor: İl Sağlık Müdürlüğünce düzenlenen voleybol turnuvasında sporcular, serviks ve meme kanseri konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla sahaya pankart ve dövizlerle çıktı
Kaynak: canligaste.com
Haberi Kaynağından Oku



