Canlı Gaste · 1 saat önce

Antalya'da sporcular sağlık için filede buluştu

Spor: İl Sağlık Müdürlüğünce düzenlenen voleybol turnuvasında sporcular, serviks ve meme kanseri konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla sahaya pankart ve dövizlerle çıktı

Spor: İl Sağlık Müdürlüğünce düzenlenen voleybol turnuvasında sporcular, serviks ve meme kanseri konusunda farkındalık oluşturmak amacıyla sahaya pankart ve dövizlerle çıktı

Kaynak: canligaste.com

Haberi Kaynağından Oku