BAKAN URALOĞLU'NDAN ORMANYA'YA ÖVGÜ: "HERKESE TAVSİYE EDİYORUZ"
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, AK Parti'nin Sapanca kampı kapsamında sabah saatlerinde Ormanya Doğal Yaşam Parkı'nda yürüyüş yaptıklarını belirterek, Kocaeli Büyükşehir Belediyesi'nin hayata geçirdiği projeyi herkese tavsiye etti.
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku







