Ticari Hayat · 5 Mayıs 2026 11:58

EGO’dan Açıklama Geldi: Metro Hattı Kısmi Olarak Kapatıldı

EGO, MTA İstasyonu’ndaki izinsiz giriş nedeniyle metro hattının Necatibey–Tarım Bakanlığı arasında aktarmalı işletildiğini ve ek otobüs seferleri başlattığını duyurdu.

EGO, MTA İstasyonu’ndaki izinsiz giriş nedeniyle metro hattının Necatibey–Tarım Bakanlığı arasında aktarmalı işletildiğini ve ek otobüs seferleri başlattığını duyurdu.

Kaynak: ticarihayat.com

Haberi Kaynağından Oku