Denizli Yeni Olay · 2 saat önce

ELEKTRİK HATLARININ GÜVENLİĞİ ELE ALINDI

Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger başkanlığında yapılan toplantıda yaz aylarında artan yangın riskine karşı gerekli önlemlerin alınması adına TEİAŞ, TEDAŞ ve ADM Elektrik yetkilileri ile ormanlık alanlardan geçen enerji nakil hatlarında yürütülen bakım, yenileme ve güvenli işletme çalışmaları ele...

Denizli Valisi Yavuz Selim Köşger başkanlığında yapılan toplantıda yaz aylarında artan yangın riskine karşı gerekli önlemlerin alınması adına TEİAŞ, TEDAŞ ve ADM Elektrik yetkilileri ile ormanlık alanlardan geçen enerji nakil hatlarında yürütülen bakım, yenileme ve güvenli işletme çalışmaları ele alındı.

Kaynak: denizliyeniolay.com

Haberi Kaynağından Oku