Emekli polis, 20 yıldır kaya tırmanışı yapıp yeni sporcular yetiştiriyor
Spor: Polislikten emekli olduktan sonra Türkiye Dağcılık Federasyonunda yaklaşık 3 yıl dağcılık ve tırmanış antrenörlüğü eğitimi alan 67 yaşındaki Abdulkadir Küçükafşar: Spordan dolayı herhangi bir sıkıntı ve rahatsızlık yaşamadım, aksine insanı daha sağlıklı ve fit yaptığına inanıyorum
Kaynak: canligaste.com
Haberi Kaynağından Oku






