GÖLCÜK’TE ÜST GEÇİTTE KORKUTAN OLAY: BİR ŞAHIS İNTİHAR ETTİ
Gölcük Çiftlik Mahallesi Köprübaşı mevkiindeki üst geçide çıkan bir kişi, iddiaya göre kendisini metrelerce yükseklikten aşağı bıraktı. Ağır yaralanan şahıs hastaneye kaldırılırken, polis ekipleri olayla ilgili inceleme başlattı.
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku





