GÜNEY MARMARA OTOYOLU TARTIŞMASINDA BU KEZ DESTEK ÇIKIŞI: “120 DÖNÜM YERİM VAR, BEN GEÇMESİNİ İSTİYORUM”
Gölcük Hisareyn’de Güney Marmara Otoyolu güzergâhına yönelik itirazların ardından bu kez projeye destek veren mahalle sakini Güven Özmen konuştu. Asarköyspor Kulüp Başkanı ve köy esnafı olan Özmen, “Benim 120 dönüm yerim var, ben otobanın geçmesini istiyorum. Bu köyün gelişmesi...
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku






