Denizli Yeni Olay · 8 Mayıs 2026 16:13

İNANCIMIZI KAYBETMEDİK!

DSO Başkanı Kasapoğlu, meslek komitelerine seslendiği konuşmasında “Zor bir dönemden geçiyoruz. Bu süreçte işlerin düzeleceğine dair inancımızı hiçbir zaman kaybetmedik” dedi.

DSO Başkanı Kasapoğlu, meslek komitelerine seslendiği konuşmasında “Zor bir dönemden geçiyoruz. Bu süreçte işlerin düzeleceğine dair inancımızı hiçbir zaman kaybetmedik” dedi.

Kaynak: denizliyeniolay.com

Haberi Kaynağından Oku