İZMİT BELEDİYESİ’NDE İMZALAR ATILDI! 1950 İŞÇİYİ İLGİLENDİREN SÖZLEŞME RESMİLEŞTİ
İzmit Belediyesi ile Genel-İş Sendikası arasında BEKAŞ ve SARBAŞ şirketlerinde görev yapan yaklaşık 1950 çalışanı kapsayan toplu iş sözleşmesi imzalandı. Belediye önünde düzenlenen törende, çalışanların ücret ve sosyal haklarına ilişkin yeni düzenlemeler resmiyet kazandı.
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku




