İzmit'te Arkadaşını Öldüren Sanık: Öğlen Beraber Yemek Yemiştik!
Kocaeli’nin İzmit ilçesinde, mesai arkadaşı olan motokuryeyi kapalı otoparkta bıçaklayarak hayattan koparan sanığın yargılanma süreci başladı. Hakim karşısında savunma yapan sanık, maktulle aralarında herhangi bir husumet bulunmadığını iddia ederek, motosikleti üzerine sürdüğünü öne süren arkadaşının kendisine küfredip tekme attığını...
Kaynak: kocaelitv.com.tr
Haberi Kaynağından Oku







