KOCAELİ’DE 56 SPORCU KORTA ÇIKTI
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen “Herkes İçin Spor” projesi kapsamında düzenlenen tenis turnuvası, Darıca’da start aldı. 15 gün sürecek organizasyonda 56 sporcu kortlarda mücadele edecek.
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku







