Bugün Kocaeli · 2 saat önce

KOCAELİ’DE 56 SPORCU KORTA ÇIKTI

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen “Herkes İçin Spor” projesi kapsamında düzenlenen tenis turnuvası, Darıca’da start aldı. 15 gün sürecek organizasyonda 56 sporcu kortlarda mücadele edecek.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından hayata geçirilen “Herkes İçin Spor” projesi kapsamında düzenlenen tenis turnuvası, Darıca’da start aldı. 15 gün sürecek organizasyonda 56 sporcu kortlarda mücadele edecek.

Kaynak: bugunkocaeli.com.tr

Haberi Kaynağından Oku