KOCAELİ'DE GÖNÜLLÜLER ORMAN YANGINLARINA KARŞI SAHAYA İNDİ: "YANMADAN TEDBİR AL"
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve Kocaeli Gönüllüleri, yaz aylarında artan orman yangını riskine dikkat çekmek amacıyla İzmit Kent Ormanı'nda çevre temizliği etkinliği düzenledi. "Yanmadan Tedbir Al" sloganıyla gerçekleştirilen etkinlikte, yangına davetiye çıkaran atıklar tek tek toplandı.
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku





