Kocaeli'de İyiliğe Rehber Edenler Bu Gecede Buluştu
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin Ramazan ayında başlattığı İyilik Kılavuzu Yarışması’nda dereceye giren 21 takım, ödüllerini düzenlenen törenle aldı.
Kaynak: kocaelitv.com.tr
Haberi Kaynağından Oku


