KOCAELİ’DE MOTOKURYE CİNAYETİ DAVASI BAŞLADI: “KEŞKE BEN ÖLSEYDİM” SAVUNMASI
Kocaeli’nin İzmit ilçesinde otoparkta tartıştığı mesai arkadaşı motokuryeyi bıçaklayarak öldürdüğü iddia edilen sanığın yargılanmasına başlandı. Duruşmada savunma yapan sanık, “Amacım öldürmek değildi, çok pişmanım” dedi.
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku







