Bugün Kocaeli · 16 Haziran 2026 15:25

KOCAELİ’DE MOTOKURYE CİNAYETİ DAVASI BAŞLADI: “KEŞKE BEN ÖLSEYDİM” SAVUNMASI

Kocaeli’nin İzmit ilçesinde otoparkta tartıştığı mesai arkadaşı motokuryeyi bıçaklayarak öldürdüğü iddia edilen sanığın yargılanmasına başlandı. Duruşmada savunma yapan sanık, “Amacım öldürmek değildi, çok pişmanım” dedi.

Kocaeli’nin İzmit ilçesinde otoparkta tartıştığı mesai arkadaşı motokuryeyi bıçaklayarak öldürdüğü iddia edilen sanığın yargılanmasına başlandı. Duruşmada savunma yapan sanık, “Amacım öldürmek değildi, çok pişmanım” dedi.

Kaynak: bugunkocaeli.com.tr

Haberi Kaynağından Oku