KOCAELİ SAHİLLERİNDE KOSKEM EKİPLERİNDEN YOĞUN SEZON MESAİSİ: İLK HAFTADA 33 KURTARMA
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’ne bağlı KOSKEM ekipleri, 2026 deniz sezonunun ilk haftasında 33 vatandaşı boğulma tehlikesinden kurtararak olası can kayıplarının önüne geçti. Sahillerde güvenlik çalışmaları aralıksız sürüyor.
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku







