En Son Dakika · 1 saat önce

OPET'in öncülüğünde iki ayda 2 tondan fazla atık toplandı

Ekonomi - Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ve OPET iş birliğiyle yürütülen Sıfır Atık ile DoğayaSaygı Duy projesi kapsamında Türkiye'nin 7 bölgesine ulaşılarak 2 tondan fazla atık toplandı.

Ekonomi - Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ve OPET iş birliğiyle yürütülen Sıfır Atık ile DoğayaSaygı Duy projesi kapsamında Türkiye'nin 7 bölgesine ulaşılarak 2 tondan fazla atık toplandı.

Kaynak: ensondakika.com.tr

Haberi Kaynağından Oku