OPET'in öncülüğünde iki ayda 2 tondan fazla atık toplandı
Ekonomi - Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı ve OPET iş birliğiyle yürütülen Sıfır Atık ile DoğayaSaygı Duy projesi kapsamında Türkiye'nin 7 bölgesine ulaşılarak 2 tondan fazla atık toplandı.
Kaynak: ensondakika.com.tr
Haberi Kaynağından Oku




