SAPANCA KAVŞAĞI'NDA TRAFİK DEĞİŞTİ! OTOYOL GİRİŞ VE ÇIKIŞLARI KAPATILDI
Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen üstyapı yenileme çalışmaları kapsamında Sapanca Kavşağı'nda önemli bir trafik düzenlemesine gidildi. Otoyola giriş ve çıkışlar geçici olarak trafiğe kapatıldı.
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku





