Silverline Genel Kurula Hazırlanıyor: 2025 Zararla Kapandı, Kar Payı Dağıtılmayacak
Avrupa’nın önde gelen ankastre üreticilerinden Silverline, 2025 yılı Olağan Genel Kurul toplantısını 11 Haziran’da gerçekleştirecek. Şirket, yılı zararla kapatması nedeniyle yatırımcılarına bu dönem için kar payı ödemesi yapmayacağını duyurdu.
Kaynak: ticarihayat.com
Haberi Kaynağından Oku






