SÜRÜCÜLERİN DİKKATİNE: TEM OTOYOLU MUALLİMKÖY KAVŞAĞI TRAFİĞE KAPATILIYOR
Kocaeli Valiliği, TEM Otoyolu üzerinde gerçekleştirilecek üstyapı iyileştirme çalışmaları kapsamında, Osmangazi Köprüsü'nden Ankara yönüne bağlantı sağlayan kavşağın belirli tarihler arasında araç trafiğine kapatılacağını duyurdu.
Kaynak: bugunkocaeli.com.tr
Haberi Kaynağından Oku





