Üniversite öğrencisi, terk edilen ata topraklarına dönerek arıcılığa başladı
Ekonomi - Kayseri'de 47 yıl önce yaşanan sel felaketinin ardından dedesinin terk ettiği Şeyhşaban Mahallesi'nde arıcılık yapan 20 yaşındaki üniversite öğrencisi İsmail Gültekin: - Şehir hayatı, maaşlı çalışma bana göre değil. Bir de sabah kalkıp akşam sıkıldığım zaman bırakmak...
Kaynak: ensondakika.com.tr
Haberi Kaynağından Oku



